ноћне 'тице

ноћне 'тице

среда, 24. јул 2013.

ЖЕЛИМ....



Здрав човек има много жеља, а болестан само једну: да оздрави.

Као припадница српског народа, који све може и хоће да окрене и обрне, онда то може и овако:
Незапослен има само једну жељу: да се запосли. Запослен има плату.

Пошто ми је данас ''диван дан'', а на бироу сам стекла звање почасног, доживотног и узалудног чекаоца, када бих гасила свећице на рођенданској торти, зна се која би ми жеља била. С обзиром на стање у личној карти тај слаткиш личио би више на логорску ватру, па се зато одлаже до даљег. Најбоље решење да слатку малу изврнуту торту за људе мојих година је да се дотична обмота новогодишњим сијалицама, има довољно разнобојних лампица које ће имитирати свећице, редовно понека не ради, а ко хоће да броји, широко му поље!

Дакле, да резимирамо. Поред тога што желим мир у свету, да међу људима завлада разумевање и добра воља, да ми деца буду жива и здрава и да ме слушају (TZVRTZ), највише желим да већ једном добијем тај уговор на НЕОДРЕЂЕНО, па да накривим капу.

И узмем кредит!

А могла би да падне и седмица!

Или да, ипак, следеће године пожелим нешто реалнијe.

 ;) :D

Нема коментара:

Постави коментар